Threads, Dijital Pazarlamaya Yeni Bir Soluk Getirecek
Facebook, Instagram ve Whatsapp uygulamalarının üst markası Meta, Twitter’a rakip olan Threads isimli uygulamayı kullanıma sunarak pazarlama dünyasına yeni bir soluk getirdi.
Pazarlama Dünyasında Yeni Bir Soluk, Threads
Threads, Dijital Pazarlamaya Yeni Bir Soluk Getirecek.
Facebook, Instagram ve Whatsapp uygulamalarının üst markası Meta, Twitter’a rakip olan Threads isimli uygulamayı kullanıma sunarak pazarlama dünyasına yeni bir soluk getirdi. Threads, Instagram ile entegre bir biçimde çalışan bir uygulama olarak dikkat çekiyor. Son devirde Twitter’da yaşanan değişikliklerden şad olmayan kullanıcıları kendine çekebilecek potansiyele sahip olduğunu belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, artı ve eksileriyle bir anda toplumsal medya dünyasını tesiri altına alan bu uygulamanın pazarlama dünyasında da çok kısa bir vakitte farklı değişikliklere yol açacağını söyledi.
Meta’nın Twitter’a rakip uygulaması Threads kullanıma sunuldu ve şirketin on yıldan uzun bir mühlet evvel satın aldığı tanınan fotoğraf paylaşım ağı Instagram’a eşlik edecek bir uygulama olarak görücüye çıktı.
Threads’in kolay aktivasyon özelliği sayesinde süratle kullanıcı yoğunluğuna ulaşabileceğini ifade eden Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, uzun vadeli istikrarın sağlanıp sağlanamayacağını vakitle görüleceğini söyledi.
Kaplan, “Threads bilhassa süratli tüketim alışkanlığına sahip kullanıcıları hedefleyerek markaların dikkatini çekebilecek ve bu etkin kullanıcılar pazarlama açısından değerli bir avantaj sağlayabilecek. Yakın vakitte metin, anahtar söz ve hashtag odaklı hedeflemeler içeren reklamların Threads üzerinde yer alması bekleniyor. Zuckerberg, toplumsal medya platformlarının öncelikli maksadının büyümek olduğunu ve para kazanmaktan evvel eserin uygun çalışmasına odaklandıklarını belirtiyor. Lakin reklamların kısa bir müddet sonra Threads’de de yer alacağını ve büyüdükçe platformun büyük bir reklam geliri elde edeceğini öngörüyorum. Aslında büyük bir bilgi tabanına sahip olan Instagram, WhatsApp ve Facebook’un, bu datalar sayesinde meta reklamları ve hedeflemelerinde başarılı. Bu kapsamda Threads’in eklenmesiyle yapay zeka odaklı reklam teknolojilerinin daha da güçleneceğini ve pazarlama alanında başka platformlardan bir adım öne çıkacağını düşünüyorum” dedi.
Threads’in en yakın arkadaşlarla özel bir bağlantı kurmayı amaçladığını belirten Kaplan, markaların da bu uygulamayı kullanarak hedeflenmiş irtibat stratejilerini geliştirmelerinin mümkün olduğunu söyledi. Kaplan, markalar maksat kitlelerinn ilgi alanlarına ve tercihlerine nazaran özel içerikler sunarak daha şahsî ve etkileşimli bir bağlantı kurulabilir. Markalar, kullanıcılarının olumlu tecrübelerini ve eserleriyle ilgili etkileşimleri teşvik ederek doğal ve samimi bir içerik oluşturabilirler. Samimiyetin öncelikli olduğu yaratıcı ve tesirli reklam içerikleri oluşturularak manalı ve unutulmaz tecrübeler yaratılabilir. Threads, dijital pazarlama açısından farklı bir tecrübeye yol açacak ve klasik pazarlama teknikleri daha art planda olacağa benziyor” dedi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı