yandex
ankara seo
ankara web tasarım
25.11.2024 -

Ankara Son Dakika Haber

Threads, Dijital Pazarlamaya Yeni Bir Soluk Getirecek

Facebook, Instagram ve Whatsapp uygulamalarının üst markası Meta, Twitter’a rakip olan Threads isimli uygulamayı kullanıma sunarak pazarlama dünyasına yeni bir soluk getirdi.

Threads, Dijital Pazarlamaya Yeni Bir Soluk Getirecek

Facebook, Instagram ve Whatsapp uygulamalarının üst markası Meta, Twitter’a rakip olan Threads isimli uygulamayı kullanıma sunarak pazarlama dünyasına yeni bir soluk getirdi. Threads, Instagram ile entegre bir halde çalışan bir uygulama olarak dikkat çekiyor. Son devirde Twitter’da yaşanan değişikliklerden mutlu olmayan kullanıcıları kendine çekebilecek potansiyele sahip olduğunu belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, artı ve eksileriyle bir anda toplumsal medya dünyasını tesiri altına alan bu uygulamanın pazarlama dünyasında da çok kısa bir vakitte farklı değişikliklere yol açacağını söyledi.

Meta’nın Twitter’a rakip uygulaması Threads kullanıma sunuldu ve şirketin on yıldan uzun bir müddet evvel satın aldığı tanınan fotoğraf paylaşım ağı Instagram’a eşlik edecek bir uygulama olarak görücüye çıktı.

Threads’in kolay aktivasyon özelliği sayesinde süratle kullanıcı yoğunluğuna ulaşabileceğini ifade eden Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, uzun vadeli istikrarın sağlanıp sağlanamayacağını vakitle görüleceğini söyledi. 

Kaplan, “Threads bilhassa süratli tüketim alışkanlığına sahip kullanıcıları hedefleyerek markaların dikkatini çekebilecek ve bu faal kullanıcılar pazarlama açısından değerli bir avantaj sağlayabilecek. Yakın vakitte metin, anahtar söz ve hashtag odaklı hedeflemeler içeren reklamların Threads üzerinde yer alması bekleniyor. Zuckerberg, toplumsal medya platformlarının öncelikli maksadının büyümek olduğunu ve para kazanmaktan evvel eserin güzel çalışmasına odaklandıklarını belirtiyor. Lakin reklamların kısa bir müddet sonra Threads’de de yer alacağını ve büyüdükçe platformun büyük bir reklam geliri elde edeceğini öngörüyorum. Zati büyük bir bilgi tabanına sahip olan Instagram, WhatsApp ve Facebook’un, bu datalar sayesinde meta reklamları ve hedeflemelerinde başarılı. Bu kapsamda Threads’in eklenmesiyle yapay zeka odaklı reklam teknolojilerinin daha da güçleneceğini ve pazarlama alanında öbür platformlardan bir adım öne çıkacağını düşünüyorum” dedi. 

Threads’in en yakın arkadaşlarla özel bir irtibat kurmayı amaçladığını belirten Kaplan, markaların da bu uygulamayı kullanarak hedeflenmiş bağlantı stratejilerini geliştirmelerinin mümkün olduğunu söyledi. Kaplan, markalar amaç kitlelerinn ilgi alanlarına ve tercihlerine nazaran özel içerikler sunarak daha şahsî ve etkileşimli bir irtibat kurulabilir. Markalar, kullanıcılarının olumlu tecrübelerini ve eserleriyle ilgili etkileşimleri teşvik ederek doğal ve samimi bir içerik oluşturabilirler. Samimiyetin öncelikli olduğu yaratıcı ve tesirli reklam içerikleri oluşturularak manalı ve unutulmaz tecrübeler yaratılabilir. Threads, dijital pazarlama açısından farklı bir tecrübeye yol açacak ve klasik pazarlama teknikleri daha art planda olacağa benziyor” dedi.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

author avatar
Ankara Gündem Haber
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ